Sunday, April 5, 2009

Cupcake Yani


Ahad Lepas..Bilik berita melaporkan Yani adalan customer pertama aku yang telah mengoder cupcake 16pcs tens yani ko support aku...sempena ko dah dapat rezeki baru tu aku ucapkan tahniah...semoga rezki ko di berkati untuk cupcake aku ni..sbb ko kan org pertama mengoder.. org kata ibu mengandung ni banyak rezeki nya..hehehe...walaupun jalan penyudah untuk aku siapkan cupcake si yani ni memang banyak cobaan...sampai si yani ni terpaksa tolong aku hehehe dia sampai awal dr waktu aku jangka kan..so terpaksalah dia buatkan sdiri ape yang patut.. tetiba je jadi assistant aku kan..Sori yer..harap2 puas hati walaupun mmg aku rasa mmg deco dia fail sbb aku plan lain disebabkan kelam kabut punya pasal jadi deco lain heeeehe..apepun aku tak sempat nak snap pun..n kebetulannya mmh time tu camera takde...so ni dia untuk tatapan ko orang lebihan kek tu aku belasahlah jadi cam ni lak AKHIRNYA...

No comments:

Post a Comment