Sunday, May 24, 2009

Ape Hal ni

Ni kisah nya ...Jiran sebelah umah aku apek bukit, dia kecoh pasal sdara mara aku datang parking kat belakang kete aku dia takleh nak masuk parking lah ape lah..aku rasa ok je bagi mereka yang ambik lesen TEST kalau yang beli ni MAYBE lah kan heheh...Cina bukit ni siap p buat report pasal kete sdara mara aku parking ni..padahal bukannnya SAMPAI seminggu pun, sehari dua je..aku tak pahamlah..jenis yang selfish ni..yang jenis sebatang kera takde sapa sdara mara..aku rasa cina bukit sebelah umah aku ni elok je beli umah banglo dok sorang2...errr teruk gila..korang tgk lah camne dia parking .... dia main masuk je parking , senget ke ape ke dia mmg tak de ejas nya..sampai dia nak kuar kete pun takleh siap langgar side mirror kete aku tu..ishhhh aku tak pernah jumpa lagi CINA BUKIT JINJANG NI..NI bini dia je yang mabuk..laki dia ok je...harap2 dia sedar bila ada sdra mara sesat dia nak main umah dia kan....zazzzzzzhh

2 comments:

  1. Sian cina jinjang...entah2 dia dari tompek lain ker????
    ha ha ha...sabar itu separuh daripada ema....

    ReplyDelete
  2. hahahah mmg apek dr bukit mana ni...tapi creta ema tu lagi kelakar kan ..

    ReplyDelete