Wednesday, October 28, 2009

excident jatuh sdiri ....



Adoi nasib baik takde ape2 cuma luka kecil je lahhh...habis lutut aku kiri kanan, siku, tapak tangan luka.... gara2 aku g beli nasi ngan kuih lahh...entah camne aku dokong cicha tapi sandle ni mmg ala2 licin gakk aku selalu gak jalan pakai sandle ni terpesong skit..tadi lak kebetulan nak turun benteng tepi gerai tu..trus nasi semua yg aku beli pecah... adoiiii dah ler tgh kete byk situ...malu gak ler hehehe....ni aku snap skit part yang leh snap hehehe..MC lah ari ni..hilang mood nak g keje weh baju koyak..seluar aku lak habis kena kari ayam.....errrr..cobaaan...Gara-gara nak menahan cicha ngan perut....

1 comment:

  1. ala...siannya syidha...len kali jgn pakai lg dah sandle licin tu..beli yg tapak getah sesuai utk preggy woman.jaga diri and bb jugak...

    ReplyDelete