Thursday, March 26, 2009

Bonceng MOTOR

Setelah sekian lamanya aku tak membonceng motor..ari ni, si Asiah kawan aku kat opis rawang ni...sebenarnya dia ni keje sebelah ngan workshop kat rawang, dr aku tak ada kawan ..akhirnya aku berkenalan ngan dia bermula detik itu , heheh dia lah kawan aku bila time nak g makan mmg aku aakn tunggu lunch hour dia jam 1pm...biasanya aku yang drive lah g makan kedai tak jauhlahh 1km je ..hari ni dia ajak aku naik motor dia temankan dia ke pekan RAWANG..first time aku g pekan rawang tu dah ler naik motor, syok ada gak takut pun ada..kat sini mmg banyak sgt lori aku rasa cam banyak lori2 lak dari kete..bahaya weh..aku mmg tak berani nak bawak motor ni....masa nak pegi tu tetiba je hujan seperti merahmati aku nak naik motor heheh, kami samapi sana dalam 10minit perjalan dr opis ..walaupun hujan minah ni kaki racing jugaklah...ish..bahaya kan..tapi cam2 apepun 2 bank tu kami g dan siap g makan lagi tepat 1 jam masa pegi dan balik..zazzzzzzzzhhhhh

No comments:

Post a Comment