Thursday, March 19, 2009

Hari ni 20hb March

Aku masih lagi travel ke RAWANG opis...adus sesekali aku bosan gak cam ni gaya...ada masa ku sronok tapi ari ni berat je kakiku nak tekan minyak bawak laju2 yang kebiasaan nya mmg aku speed pepagi bila travel ke rawang ...jam 700 am dah kuar UMAH ari ni sbb nak hantar pais ke Subang Airport dia stil kena g Penang OutStation lah katakan..emm dari jumaat lepas dia pegi Rabu petang jam 600pm aku g ambik dia ..sehari je kat umah dah kena g lagi ...Apepun aku kan cuba adakan aktiviti kami anak beranak kan EMMM bosan esok dah sabtu, ahad mana nak g yer ape nak buat yer....KASI CADANGAN KEKAWAN...
HAH...si liza tu sure bosan ari ni ..aku takde kat opis...aku lak bosan gak sepi tanpa liza time keje ni nak sembang citcat takde geng, sini aku formal skit..takde geng sembang mana patut je aku sembang selebihnya aku banyak diam dan tanganku pantas menekan keyboard hitam ni..
deme semua ala2 busy sangat2 aku pun lagi lah mmg banyak kejepun aku menambahkanlah aksi busy aku emm atleast aku pun taklah bosan sgt dan dengan cara ini aku terselamat dari ditegur oleh mereka2 yang masuk ke bilik ni...emm tunggulah yer liza i balik isnin kat sana lak....K LAH nak sambung lagi ....dan lagi.....

1 comment:

  1. meh dtg umah aku bawak anak2 kita p sunway lagoon meh... hehehe

    ReplyDelete