Sunday, March 15, 2009

YES...WELL DONE..CuPcAkE ibu.....





NI dia cupcake kita untuk hari ni....cam biasalah tak sempat nak snap dah kena snap ngan tangan bebudak ni....satu acuan kek ni leh dapat dalam 40pcs lah kiranya...ni kira testimoni aku kali ke 2 mmg peeeeeeerhh aku dah serasi ngan oven laki aku beli ni..tens..ABANG..
SO disebabkan banyak pcs ... aku buatkan 2 design CUPCAKE ni...abjab A,B,C & COLORFULL combination purple, pink dan hijau apple..OK lahkan..heheh aku tak banyak lagi dia punya design untuk deco..baru test2 beli skit2 ....

4 comments:

  1. bestnye......sdap x2?nmpak mnarik,rsa dia mcmne?ok...ni bt kt umh sndri k@g bljr lg...
    sronklh fitiya,blh mkn kek sokmo..
    pos la cni ckt,nk test atek ni.
    knagah dh rse lum??

    ReplyDelete
  2. LUM... dio kato busy sokmo ympah tul..marin kol dia suh datang umah rasa..busy lah konon ...errrrrsedaplah kak cik...mestilah ..ije bising tiap2 ari buat kek hahahah ....dah terrorlahhhh

    ReplyDelete
  3. wah..nk rasa gak...antar ler sikit ke mentari court nuunnn..

    ReplyDelete
  4. best la tgk colorful jer....mmg suka bdak2 tgk nih...yg princess choc cake tu mmg menjadik..lawa!cite kt sofiya, bulat mata bila mntion psl kek princess nih...nnti mama blajo k


    anilza_03

    ReplyDelete