Tuesday, January 6, 2009

DuniaKU Chici


DuniaKu

Untuk Tatapan Semua...
For MySelf & My Family
& My BIZ..

Aku rasa aku sorang yang kuat dan tabah emm betul sebabnya.. dr habis belajar kelas FIVAC tak silap aku kat sekolah Men.Keb.Wataniah tu aku ke KL masuk UM datang sorang2 ke KL berbekalkan duit ayah kasi kira ikut member kak ANI yang banyak tolong aku kenal dunia KL ni...kami satu kelas kat UM tu .. dia lah carikan umah sewa semua dia lah segala2 Kakak YANG akan aku kenang selamanya.. lps tu aku ambik Diploma Technology Software kat Cosmopoint Technology KL .. kat situ aku ada best freinds yang sampai hari ni aku ingat... fieza, chea, nik, dura... HEHE best jugak kalau ingat zaman tu emm masa kat cosmo ada sorang mamat ni aku panggil dia 'RING O' ada sbbnya hehe aku suka cara dia usha tu lawak tapi masa tu dia dah ada aweks pun aku pun mmg dah staydy ngan faidz so kami suka2 camtu je tak lebih dr tu kami suka kawan & antara kami tahu kami hanya kawan suka2... HABIS EPISOD TU..Masa kat cosmo tu aku jalan setiap hari bila habis kelas dr jalan SULTAN ISMAIL ke CENTRE MARKET ngan chea lahh aku banyak lepak dan habiskan masa & masa tu aku keje part time lps habis kelas, kat Hasiah Pharmacy & PWTC as a banquet tuu... kadang sampai jam 2 pagi.. lps habis balik umah fieza tdo sana... family fieza banyak membantu TERIMA KASIH makcik&pakcik..

Seronok walaupun penat semua tu pengalaman aku cari duit cam ne aku berdikari dok KL ni..aku tak suka nak minta duit ayah kalau nak sesuatu..sbb tu aku buat part time.. duit ayah hanya utk bayar yuran study je..tq AYAH.. jasamu dikenang.

Dah Habis belajar aku cari keje kat paper suh ayah belikan hdphone sbb susah nak kol nak cari keje masa tu... ayah kasi rm500 aku beli hdphone murah je...janji leh kol kan..

ANTAH
Dengan berkat usahaKU first time aku sampai kat PJ sbb nak g intw kat ANTAH HEALTHCARE GROUP.. keje ganti org je 3 bulan.. last aku dapat keje tu & dapat permenant staff.Bermulalah hidup baru aku.. aku dah keje.. mmg best kat ANTAH.. 4 TAHUN ++ aku kat sana... sampai ari ni kawan2 aku kat sana still kontek sampai ari ni...K.zarina, yani , mus, saiful, kak mona, kak laila , kak rohana dan ramai lagii .....mmg semua tu takkan aku lupakan.. nama2 ni penting kalau takde sure mengamoknya..hehehe jangan marah yer.. KAT ANTAH ni lahh aku menamatkan zaman bujangku ngan jejaka PILIHANKU FAIDZ HIRZAN...masa sebelum nak kawin tuu bunga telur gift2 semua bawak opis ofismate semua buat kan masa lunch time tens kawan2 dan kakak2 ku.... kad kawin siap amir tolong drawkan heheh semua ANTAH lah....bestkan...

DIBENA
second tempat keje aku... 4 tahun++ jugak kat sini kak rozi, zairi, amril, zainal, hafez, adli, kak jem & bla2 semua tu kawan2ku yang akan sentiasa dalam ingatan aku... kat sana aku ngan zairi mmg geng.. kami selalu bertukar pendapat & selalu share cerita kalau ada problem.. tens zairi..

masa nak resign sana aku sedih jugaklahhh sebab bermula detik tu aku dan zairi dah tak akan sama seperti hari2 sebelumnya...pagi kami suka2 hati je g makan heheh JAHAT kan.. INGAT bukan kekasih gelap ku .. mmg kawan BAIK..

NOW kat PROFAB FRASER
Dari Mei 2008 Until NOW lah..... aku ikut jejak langkah kak zarina... dia tetap the best kakak...tens AKAK... walaupun saya tak cakap TAK TERLUAH biasalah namun jauh disudut hati suci ku... aku very appreciate kak ina & ema...akak banyak tolong saya TQ SO MUCH...

No comments:

Post a Comment