Tuesday, January 6, 2009

Jamu Anak Dara

Khasiat JAMU ANAK DARA
Mengkhusus kepada system haid tidak teratur
Dapat membantu membuang lemak
Meringankan badan
Menjadikan badan terasa segar
Melawaskan
Masalah senggugut
Masalah keputihan
Muka berjerawat dan kusam
Masalah banyak angin dlm badan
Masalah toksik dlm badan

Harga : RM 45 .00 - 60 kapsul
(Amalkan 2 biji pagi, 2 biji petang sebelum makan)

SOALAN YANG SERING DI TANYA
1) Bolehkah Jamu Anak Dara di amalkan semasa datang haid?
JAWAPAN : Tidak perlu diamalkan jika perjalan period sudah lancar.Boleh di amalkan jika perjalanan period keluar tidak lancar.Contohnya keluar sedikit-dikit tapi mengambil jangkamasa yang lama .Kurangkan dos atau makan cuma selang sehari sahaja.

2) Bolehkan mengamalkan Jamu Anak Dara dan di waktu yang sama makan supplement yang lain?
JAWAPAN : Boleh . Cuma jarakkan waktunya

3)Kenapa kepala saya pening2 di waktu peringkat awal mengamalkan Jamu Anak Dara? JAWAPAN : Pening kepala terjadi di sebabkan oleh metabolisme di dalam badan yang rendah dan proses ini membantu meningkatkatkan kembali metabolisme badan.Untuk mengatasi masalah tersebut minum banyak air kosong .Sekurang-kurang nya 8 gelas satu hari. Lagi banyak lagi bagus....

4) Saya rasa amat mengantuk /penat di peringkat awal makan JAD?
JAWAPAN : Itu adalah proses pemulihan dan berlaku hanya sementara sahaja.Itu adalah tanda banyak toksin didalam badan.Bukan semua orang merasakan simptom tersebut.Itu adalah petanda baik.Insya'Allah anda akan segar sentiasa selepas itu.

5) Kenapa keputihan saya keluar dengan banyak nya..?
JAWAPAN : Itu adalah perkara biasa .Teruskan makan jamu..Lazim nya selepas itu keputihan akan berkurangan dan ada yang hilang terus dari masalah keputihan

6) Bolehkah JAD membantu menyelesaikan masalah kitaran haid yang tidak menentu? JAWAPAN : Salah satu khasiat adalah membetulkan sistem kitaran haid.

7) Kenapa darah haid saya keluar dengan banyak?
JAWAPAN : Itu adalah kesan positif kerana ia melancarkan pengaliran darah haid anda.Darah haid memang perlu di keluarkan dengan kadar yang sepatut nya agar tidak tertinggal didalam rahim. Ini akan menimbulkan masalah rahim dimasa akan datang.

No comments:

Post a Comment