Sunday, January 11, 2009

Sensitif AKU nii

Si yani ni kasi blog pasal arwah zulaikha ... aduh aku takleh nak baca lahh sedih sangat..TGH asyik aku baca & hati tersentuh dah mula air mata mengalir je..tetiba bos aku Norbert datang..aduhh mesti dia ingat aku ada problem heheh...
MEMANG aku akui .. bila aku dah ada anak ni.. baru aku tahu erti sebenar hati seorang ibu... mmg cukup tersentuh kalau pasal anak2 ni...dulu mmg tak kisah kalau tgk budak2 ni, cam kesian n sedih je lah..now erti kesedihan kasih sayang tu cukup mendalam mmg sukar aku nak creta ape erti hati, jiwa, sentimental seorang ibu tu..hanya mereka2 yang dah ada anak je leh rasa erti ni...sememangnya tak sama... ko jangan kasi yang sedih2 yaniii.. aku sakit kepala lahh nak tahan sedihh.... ish ko ni... saje je..ape pun tens... atleast kita leh share kesengsaraan hati seorg ibu bila kehilangan anak tercintakan.. alfatihah.

No comments:

Post a Comment