Friday, January 16, 2009

workshop RAWANG















Workshop Profab Fraser kat Rawang untuk tatapan kak ina terutamanya... heheh dia lah nak sangat tgk workshop sana ngada.. terpaksalah aku snap untuknya... YES ni dia.....weh sabar lah si mus ngan yani oiii ko tahu ni aku bangun awal semata2 nak upload... takde masa lahhh... balik mmg aku betul2 rasa penat keje2x2 cam takde rest pastu aku cam takde nak chating2 takat sembang ngan laki ape sgt... kat sana aku sorang je pompuan oiiii...ok ni lah ada setengah photo kira workshop lama.. maybe dalam 1-2 lagi kami akan pindah ke workshop baru yang 3 tingkat tu..sekarang dalam proses renovation aku ni tak tahulah kena transfer kat rawang dengar2 cam kena je as a permanent ... perjalanan dalam 30kilometer tak jem pun dalam 15 minit dah sampai biasalah hgway aku speed 120 lah heheh takde kete tu yg syok nak balik pun sama... tapi cuma millage lah jauhkan...kalau ada kenaikan gaji tu ok gak..tapi mmg sana takde ape ..mmg g keje balik keje lah namanya..tak merayau cam sekarang lahh..sekarang ada Tropicana City Mall mmg bahaya untuk org cam aku ni hehehe...ok tu je... nak mandi ni nak semayang n nak siap2 nak g keje dahhh...jauh perjalanan luas pandangan mmg pun....

2 comments:

  1. Mana dianya? Kosong jee tak nampak ape..ke aku yg dah rabun wahai syida?

    ReplyDelete
  2. ye arr aku pun x nmpk...ke gmbr yg kt sebelah tue workshop rawang ko...?

    ReplyDelete