Monday, February 2, 2009

Kesibukan melanda...

Disebabkan kesibukan musin gong xi aku pun sebok dok bercuti jugak & akhirnya..sabtu aku balik kampung ngan mak mertua n adik2 ipar.. laki aku tak balik, khamis lak dia baru balik kampung untuk ambik aku ngan anak2 balik KL..SOREY eks kekawan mmg lama tak update sampai tadi aku nak sign in cam ala2 lupa... hehe.. ooo POK CHANZ kawanku nak jadi pembaca setia blogku..TQ KAWANKU..alah takde yang menariknya lagi pun aku ni tak banyak kisah menarik..keje aku hari2 cam biasa je..

Bab balik kampung.. alhamdulillah semua berjalan ngan baik , just cam tak puas hati skit plan aku lari skit sbb aku plan nak tdo umah ayah 2 malam , umah mak 2 malam, tapi umah mak 1 malam je... cam2 hal lah.. tapi kira ok banyak gak niat aku terlaksana.. aku mmg niat kalau ada duit lebih nak belanja semua..emm balik ni mak aku , aku belikan cermin mata, mak mertua aku belanja baju lah sbb dia nak baju, ayah aku belikan tket flight.. adik2 tu ada lah aku kasi duit skit2 sorang..amin...
Best jugak dok kampung ni..tetiba je aku rasa cam nak bukak kedai kat kg tu.. kat PASIR AKAR..aku rasa idea aku ni mmg cun gile dah... nak bukak kedai NAMA lum ada.. yang pasti nak jual roti, cupcake, kek aiscream ngan donut ala2 JCO, BIG APPLE tuuuu... emmm baguskan..amacam ok tak idea aku ni..
mmg aku akan ke kelas belajar semua tu dah servay dah satu kelas rm150 mungkin dalam rm300 lah cost utk belajar...
lepas tu baru aku nak buat proposal nak apply loan untuk usahawan kecil .... SEMANGAT NI,
hehe...

Bab Planning ... hujung bulan ni aku ingat nak bawak baby sitter ngan anak2 dia g mandi kat wetworld atau bawak g jalan kat taman burung ke taman rama2 ke saje suka2 je nak suh anak2 happy skit.. lagipun insyaallah bulan depan ni ada masyuk skit...plan tu cam2 aku ... insyaallah.

2 comments:

  1. nak itut...kita gi zoo nk..aku plan nk bwk anak2 aku p zooo.....kuang2..aku pn sibuk sihh..tensen keje banyak ni...alhamdullillah kan kalo ada rezeki lebih apa salahnyer kalo kita banjer keluarga kan..aku pun ari tue dapat duit bonus ada la sikit ulur2 ..walaupn x bnyk tp kegembiraan di hati ibu bapa kita....terpancar...cheeewaaahhh

    ReplyDelete
  2. Jangan kau sebut pasal balik kampong...aku dah windu tahap cipan mabuk tuak nih kat kampong...Oh! ayam itik dalam reban! Raya haji tak balik...raya cina tak balik jgk...hohohoh..pitis kure, sipe untuk anok jate samas duo.

    Huhu iyalah..dek kerana aku tidaklah reti dalam hal karang mengarang ni, eloklah aku ni sekadar pembaca udah ler.... anyway..tropicana city tu mcm besh...tapi hampes!!! Tk. Sheikh al Kurma.

    ReplyDelete