Tuesday, February 10, 2009

TAZKIRAH

MAI nak buat Tazkirah skit...

Aku....Dulu tak kenal erti kehidupan, kini aku kenal ape itu ERTI kehidupan dan aku lebih menghargaiNYA masa, detik , saat dan waktu hari2 yang aku lalui bersama mereka2 yang tersayang disekeliling aku..
Besar Erti PENGHARGAAN bagi aku, menghargai masa....dalam masa 24 jam baru aku terfikir dalam putaran itulah setiap insan akan terhenti yang pasti KITA akan kembali kepadanya.....
Wahai kekawan semua dan insan disekelilingku...marilah kita sama2 menghargai setiap detik waktu kita bersama orang2 tersayang diamati sepenuhnya bersama..NIKMATNYA itu kehidupan kalau kita menghargainya...
Marilah kita seimbangkan kehidupan kita di dunia DAN yang pasti untuk berhadapan dengan yang maha ESA..

Renung2kan & marilah kita beramal...

No comments:

Post a Comment