Wednesday, February 11, 2009

SEMALAM

Semalam aku bawak cicha g suntik MMR untuk umur setahun punya..kebiasaan aku bawak dia g govt je..tapi kira yang ni dah ter miss date dahh ingat nak combine je date dia ngan fith last2 dua2 tak pegi..govt kalau poliklinik tu tau lah kepoh nurse2 ni kalau tak datang tapi dia org menjalankan tugaskan...last2 aku prefer ke Klinik Chua, pakar kanak2 kat Kota Damansara PJU5...lepas tu g makan kat Gulam MEE ..ok jugak makan situ sbb cam2 ada bolehlah...kalau dah keluar aku malas dah nak balik umah masak bagai...& kebetulan ari ni besday bibik dia..so ala2 belanja bibik makanlahh soreylah bibik belanja kat Gulam MEE je heheh..atleast makan kat luar..bosanlah selalu makan umah je..aku yang nak masak ni pun kadang tak tahu menu ape dah nak masak....skali skala merasa lah kedai masak lak..mmg ni lah masalah isteri2, bila masak ..kita masak setiap hari...emm cuba suami2 pk kalaulah dia orang yang kena masak sure nya....pening pasal menu ni.. emm kalau si pais ni aku tanya nak masak ape yer .. masak je ape2.... ape2 tu ape????..ape salahnya skali skala kasi idea...kann..

Kalaulah AKU...JADI LELAKI suami kepada isteriku..HEHEHE aku nak gak skali skala kasi suprise kan.. tolong masakkan ke..ape2 lah..."untuk suamiku..kalau baca ni ..pk2kan idea chi NI..K...emmmmm.Taknak masak bawak je kuar makan...aku ok je.Tapi si pais ni ORANGNYA statik je..emmm sukar aku nak terokai...yang pasti dia ngan dunia dia je...tu yang pasti dan semestinya..

2 comments:

  1. ermmm..tggu anak besar ckit baru senang kot nak kuar2 makan nih..sb kekadang deme lelaki ni ada yg rasa leceh nak kuar bawak anak2 kecik ni..so sabar jer la :)

    ReplyDelete
  2. Salam. Bagai yang dikatakan sebelum ini, benarlah blog kamu ini informatif dan bermnfaat padaku. Huhuhu..setidak-tidaknya, aku yang agak 'batang kayu' dalam soal memahami hati dan perasaan wanita ni beroleh ilmu.

    Iyalah, kalau diatanya haku pun, bukan saja si Ijam pais tu jer jawab 'masak apa pun' ...aku pon begitu ghak!! ahaks... Mybe pada perspektif kaum lelaki, apatah lagi jenis tidak berkira, sebolehnya tidaklah mahu berdemand dan membebankan isteri tersayaang nak masak. Tapi betol jgk kan, atleast bglah idea...

    Anyway....bukan salah ibu mengandung, bukan salah kambing di kandang, tapi jangan salahkan pula ayah yang tak mengandung dan tuan kambing yang kendangkan kambing...Huhuhuhu...ape ni? aku pon tak paham benda nak kata.

    Adios....Sheikh al Kurma

    ReplyDelete