Saturday, February 28, 2009

CHEA



Siti Norsiah Dehek asalnya LABUAN single mingle lagi ni...heheh dia ni kawan aku masa belajar dulu... memang best freinds.. sangat2 korang tahu dia ni mmg suka melambat2kan ape saje heheh jangan marah chea...kalau g kelas pun mmg ... kelas dah start dia baru sampai...emm kalau aku janji ngan dia nak jumpa kat central market tu...aku kena cakap dah sampai but still lambat by the time aku sampai tak sampai jugakkk ni lah chea..tapi aku tetap SETIA ngan dia..tak kisah bebel je ahhh tapi dia tetap kawan aku selamanya...MINAH LABUAN..,now dia dah kat labuan mmg aku lama dah tak jumpa dia ni..nasib baik YM ni mmg penyelamat segalanya, penyambung tali persahabatan aku ngan CHEA dan ngan kawan2 yang lain kat FIVAC dulu......tens YM hehe...

No comments:

Post a Comment