Saturday, February 28, 2009

Kelas CupCake...













Emm seawal jam 9am class ni start..jam 845am aku pegi ambik kak ita untuk ke rumah kak Aida ni..lebih senang ada kawan, first tu kak Ain kata nak joint..emm minah ni mmg last2 taknak lak..nasib kak ita nak joint gak..kalau tak mau aku sorang je. Emm apepun..Akhirnya Berjaya jugak aku MENGHADIRKAN DIRI AKU ke kelas cupcake My Lily Pink Flower..Kat seksyen 5, kota damansara..lps ni leh lah aku buatkan kek ni untuk anak2, family terdekat ngan kekawan..dan bila dah ok aku Sedia menerima TEMPAHAN..Dan Aku Akan cuba adakan kelas untuk kekawan yang berminat..ilmu ni takleh simpan...sama2 lah kita makan cake HASIL air tangan sdiri...UmmUUPPPMMM YUMMI....Jom RASA..

2 comments:

  1. wow......bestnye.nmpk mcm sdap je,blh ar bkak kdai kt pasir akar plok..hehe..
    msti rmai ore g bli.tokde tngan nt..

    ReplyDelete
  2. wahhh dh blaja...jgn lupa tau nanti bukak kelas tuk aku plak...jgn cas mahal2 yer chef cicut...heehh

    ReplyDelete